Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 26, 2011

官恩娜 =)




哈哈!
今日有幸同官恩娜合照。
真系好开心。最开心,最兴奋就系佢连赞我两轮。
''其实都系赞我着紧条sari啫。''
皆因今日系我哋友族 - Indian庆祝Deepavali。
为佐应节,所以我着佐佢哋既民族衫- SARI。搞到我好特别,好出位。
成功引起Ella官恩娜注意。
哈哈哈!当佢一出佢既rest room,就猛甘望住我,望到实一实。哈哈哈!
第一次赞我条衫好特别。
之后,跟佐佢哋入歌迷会间房。
等佢哋影完大合照,我就叫佢过黎同我影相。(好似好大牌甘我!哈哈 )
原来佢都知道我着紧条衫叫sari。
之后再赞多我一轮。感觉真系正啊!呵呵!
哈哈哈!佢份人真系好nice啊!把声都好好听啊!我好钟意佢啊!
今日真系好开心可以同靓女影相啊!

I was so glad that i had the opportunity to take pic with her.
She is just so nice and pretty.
She is quite tall but im still taller than her cause she is wearing heels while im just wore flat.
and her voice is really sweet ...
Im sure that most of the guy will melt when talking with her. :D

Her signature in Kbox's wall.

哈哈!祝你事业蒸蒸日上,如日冲天。
越黎越靓女啊!


No comments:

Post a Comment