Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, February 13, 2011

初 ''2'' ..


哈哈哈!
通常初二既我會比
初一更加開心, 因為......

1. 拿到既紅會系初一既兩倍.
2. 初二我開始會同朋友出去.

3. 就系今次我將會穿上今年度我最喜愛既一件衫啦! =)
就系依件啦! 哈哈哈哈哈! 好可惜, 我冇影到全身! =(

去到邊依然系主角既細佬!

同阿姨姑姐們

二姨

五姨

細姨
(四姨提早走佐, 所以冇同佢影到相)

姑姑, 奶奶, 我同表妹 =)

親戚既女! 佢 ''目及" 佐我好耐, 所以我就同佢影张啦!!! 哈哈哈哈! =)

又系親戚既仔, 識跳 michael jackson 既 beat it 的小朋友 :)

其中一個姑姑, 細姨既大女

同我差唔多高既姑姑, 曾經做過model噶, 生完身材依然甘靚. 羨慕.

哈哈哈. 3個高人一等. =D
♥♥♥
系親戚度拜完年, 我就去搵D-one佢哋啦.
今日系stadium有show.

目的 :
睇曹格同佢影相.

哈哈哈哈! 我一定要等到佢, 我要同去影相. 幾經波折, 好彩最後都夢想成真.

哈哈哈!

我既dear dear (其實當時我哋都未一起) 哈哈哈 :)

kaze :)

sabrina :)

yumiko. my babe :)

russell. 我細佬.

阿祥 :)

阿yik. AD既高徒. :)

issac :)

elson :)

D-one :)

等佐好耐, 曬佐好耐, 真係唔系講笑, 我曬到背脊都有底衫印. 慘. :(

4點幾甘,
佢哋跳曬舞啦, 曹格又未黎, 就去佐附近食下野.

點知食完, 到返去, 曹格已經黎佐, 仲同D工作人員影佐相....

佢既保姆只系俾10個名額我哋影啫.

最後一個已經俾早到過我哋少少既kaze同阿hou佢哋影佐...
唯有等佢走前搏下啦.

佢一共唱佐3首歌.
第一首唔記得, 第二首系my way, 現場聽, 真係好震撼. 好勁啊!!!
本來想打俾JJ, 俾佢一起聽既, 點知打極都唔到, 閒佐..... =(

之後佢又唱背叛.
真係好犀利啊!!!!
點解佢可以唱到甘好聽既.
真係曬黑都值得.... ^^

哈哈哈哈! 終於得賞所願甘同佢影到相啦! 好開心啊!!!!!!!!!!!!!!!!! 哈哈哈哈哈哈!
♥♥♥
直到8點幾,
dear載我去O'place. 位於greentown既一角.

同我既netball戰友聚一聚. 好開心好興奮. 我哋好似一年只能見一次. 哈哈哈哈!
大家都各有各忙.

講真, 我真係好懷念以前打波既日子, 系好辛苦, 但系我覺得好快樂. 好充實.
雖然日日都俾教練鬧, 俾佢地獄式甘黎操...
但系果時都系大家一起受.
時間其實唔難過.
真係好懷念以前既日子, 都幾風光一下. 哈哈哈!

可惜回憶只能回味.
我老啦, 行幾步樓梯都氣喘, 心跳加速.
哈哈哈哈!
今次既聚會, 好多人都冇出席. 有少少美中不足.
加上大家都有下一round, 所以相都唔系影到好多.
好過冇! =)

月婷. 一個好犀利既shooter. 系眾shooter中, 遠射最勁的一個 :)
曾經當任過我哋既隊長. 同樣系head prefect. 仲要系SPM全A既資優生. 死未?

馬佩儀. Mid-fielder. 唔駛講, 當然系跑得好快果一類啦! 哈哈哈!
教練好Q錫佢既咯!

wong mee yee. 我哋當中最老的一個! 哈哈哈! 同樣都系shooter :)

陳保伊, 曾經一度同我好fren既. 超搞笑 :)

雅婷. 保伊既妹. 哈哈哈!

佩冰. 同我同一日生日既senior.... :)

yensim. 投球弧度最靚既一個shooter. 家下系一名室內設計師 :)



來個大合照 =) 講真, 我真係好掛住你哋啊!!!! =(


♥♥♥
大概11點出啦, 我哋大家都要走啦. 唯有等明年再見啦 =)
我跟佐kenji車去ivy屋企...

原來ivy住系我姑屋企附近啫, 仲要系好Q近果只.
哈哈!
初次同pooh仔見面, 仲有久仰大名既''真愛kent'' !!!! 哈哈哈哈!

系咪好得意咧?啱啱5個星期既啫啊!
接落黎幾日我都見到佢, 因為佢爸爸阿chung日日都帶住佢出黎拜年.

Pooh 仔:)


kenji大哥 :)

perry:)

venis :)

哈哈哈! 着住大隻佬edmund既crocks出去放煙花. 好Q似小丑咯!!

terry同guanlin :)

哈哈哈..我最愛玩既 '滴滴金' ...最冇殺傷力. :)

差唔多1點我就跟terry既車返屋企啦, 本來想等hoshi既....

但係我屋企人不停奪魂追魂call黎, 所以....唯有...

仲有,

本來karu都有黎噶, 點知佢放工屋企先發現佢只狗仔唔見佐.
聽聞系佢咬爛籬笆走佐出黎.
最慘就系佢女朋友為佐依件事要同佢分手. 唉..愛慕能助... :(


p/s: 同dear行埋一齊既第一日, 之前系真系玩下既啫...
但係到家下, 都系仲有人唔信我哋一齊佐.. 哈哈哈哈!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
本來想繼續寫既, 由於過長...所以唯有留系下一面啦.
待續..

No comments:

Post a Comment