Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, February 3, 2011

2011年新年既前一日 =)




哈哈哈!
話甘快, 又新年啦, 又有藉口買新衫新褲新鞋啦! 哈哈哈哈!!!
啱啱....啊..唔系, 都唔系啱啱啦, 過佐幾粒種佐.
今日6點幾就返到屋企食團圓飯,
講真, 我都好耐冇同屋企人同檯食飯佐, 真係要好好珍惜依個機會!
食完飯, 幫手洗碗,
之後就開始我既賭徒生涯. 哈哈哈哈哈! 同樣頭系一年一度! 要好好珍惜!
贏佐少少錢,
系一個好既開始. 哈哈哈哈! 一開始做莊就連食全部人double三次!
哈哈哈哈哈!
惡... 其實我好攰, 哈哈哈哈! post少少相先啦! 好懶打字!
唔系...真係好攰.. 所有野都系留返聽日啦!
我去訓先! 哈哈哈哈!


我最想睇既賀歲電影! =)
我想我自己笑到 '祿' 地.... 哈哈哈哈哈!

我既戰利品. 唔知咩黎既. 哈哈哈!


我最鍾意的一件! 哈哈哈! 我對佢簡直系一見鍾情! 達於非買不可既地步.
所以我買佐!
哈哈哈!



我返黎啦, 見家下冇咩人黎, blog下先.
今年好好彩,
天氣唔會好熱, 就算冇開冷氣, 我都冇流汗, 唔似舊年.
尋日系parade我都影佐好多相,
當系新年前同朋友仔既一個留念啦! =)

細佬Russell系香港買俾我既收信! =)
我系佢既皇后喔! 哈哈!


除夕既裝扮!


返家鄉(怡保)的遊子們:

emily

oscar


我senior既細佬, 唔系好記得佢既名. 唔好意思 ><" fai


朋友仔:

幫我頂3日工既part time - atin


nicole

nicole細佬...靚仔啊!!! 哈哈哈哈! =)

我表細佬! =)

哈哈! 同beibei ! 好得意啊!!! 最高同最矮!!!

返到屋企準備食團圓飯, 這返兩年前既年初一衫... 哈哈哈哈哈!!!!


哈哈哈! 當年既表樣!



開始食野啦!!!! 喂喂喂.... 位位埋位... =)

撈啊! 撈啊! 撈到風山水起啊!!!! 發啊!!!!

可愛既baby依然系主角! 個個都爭住同佢影相! 哈哈哈!


我唯一比較鍾意食既青色蔬菜 --- 椰菜花

我的最愛 --- 豬肉丸

食緊野都仲要猛甘影相既我...坐我邊皮真係不幸..哈哈哈! =)


我既奶奶 =)

哈哈哈! 我哋4個既全家福~

我爺爺奶奶啊!!!! =)


食完飯,幫手洗埋碗,當然系發財既時間啦! 哈哈哈! =)
一開始就我做莊, 連贏3次double, 大殺四方!
不過都系玩少少啫!

臨訓前, 做下mask, 做最後既衝刺! 哈哈哈哈! =)



今年新既訓交衫... =)



其實真系好彩今年既過年冇往年甘熱.
但係連氣氛都冇甘好佐, 一年差過一年. 遲早D人連點樣過新年都唔識既啦!
以前,
食完團圓飯最鍾意就系一家大小圍住個電視機,
對着報紙上既電影播放表黎對節目.
家下?
出去浦既浦, 賭錢既賭錢, 系房上網既上網.
食團員飯就好似一樣任務甘,
做完就走!
都系覺得以前既人比較好, 冇甘多物質既影響, 一家人和和氣氣.
日日都可以系一起,
而唔系好似家下, D老人家每年只可以系過年過節見仔仔女女一面.
唉~
anyway , 我哋應該開心D... 今晚...我就再去大開殺戒!
哈哈哈哈!




No comments:

Post a Comment