Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 11, 2011

新年... 新希望...

話甘快, 今日又初九啦.
仲有6日, 農曆新年就甘過完啦!
一直以黎, 最期待過年既都系D細路仔或者D歸類於teenagers既朋友們.
因為可以趁依個機會大撈一筆.
但係隨著時代既變化,
雖然D小朋友包括我都系好期待新年,
但係期待既野已經唔同啦!
家下大家都期待一陣要去邊聚賭, 夜晚去邊度狂歡.
拜年既都系剩下D已經做佐人哋家長的長輩, 老人家同埋D真係小朋友既小朋友.
又或者會有D未成年, 但係又想賺外快既中年人.
總之, 就系D氣氛一年比一年差啦.
屬於現今時代既我,
理所當然, 都系同朋友出去多過留系屋企咯! 真系有少少慚愧 =(
所以接落黎D相好多系許同朋友影既.

*************************************************************

初一
梗系留系屋企啦 !!! =)
紅噹噹慶祝新年 ! 哈哈哈哈哈哈!

依條衫真係搵得我耐咯!
最終系5/60歲既aunty部門搵到既! 哈哈哈哈! 搞笑!
仲有, 唔該忽略我既壯腿. 多謝!


2011年最新既全家福 =)


好Q失敗,
冇一張系全部望同一個鏡頭既! =(

做明星真係辛苦, 甘多鏡頭, 都唔知望邊個好! 唉~~~ ><"


我親愛既奶奶


我最愛既嬸嬸


我既 '細叔'


我老豆啊! 哈哈哈!


我越黎越靚既表妹


以為自己好靚仔既表細佬 . 哈哈哈!


姑丈


我超級愛既姑姑 =)


非愛不可既baby細佬


第一次拖狗 !


與親戚既baby =)


教我如何可以不愛他? 點解可以甘得意???


親戚既baby, 系咪好似好有少林寺小和尚既feel ?


小狗ichi =)


當親戚終於走曬, 入房訓陣.
好彩今年冇往年甘熱, 唔系真係唔知點算 !!!!
之後,
夜晚就跟阿chung去kenji屋企聚賭 !!!
過年, 大家最期待事情之一.
臨出發前, 影下相先 =)

Ivy妹 =)


wawal. 原來佢住系kenji隔幾間啫! 世界真係細啊!!!


Nikkie妹.


一大班爛賭鬼. 哈哈哈!


chung =)


我, perry 同 kenji坐埋一齊, 拿一樣既牌 ^^


Jessy, the賤人! 我好愛既其中一個! 哈哈!


今日真係黑仔, 一做莊, 就連輸3鋪double俾perry. 閒到~~~~~
好彩hoshi有贏返黎!
哈哈哈哈!



祝大家年年都甘發啦!
發到好似豬頭甘!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HUAT啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
^^



若知劇情既走向, 請留心期待下一集 !
後會有期.

No comments:

Post a Comment