Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 15, 2011

嚇~~~鬼~~~




為佐配合節日同埋氣氛,
決定po出我以前同朋友一起瘋顛既相。
何謂瘋顛,
皆因依堆相系响二奶街(舊街場),一個荒廢佐既空地,
後面仲系一個同樣荒廢佐既屋。
加上當時系凌晨12點1點。氣氛其實系相當之恐怖既。
都唔明白當時我點解會同果位朋友癲。
諗返起,
真系要劏雞還神,好彩冇招惹D咩野。
唔系既話,後果真係不堪設想。


















黎料啦!













準備














我本人好鍾意依張。哈哈哈哈!
條頸,真係好似系甘。


吊死鬼。


車輪下的亡魂


哈哈哈!
有冇少少懷疑我真係有問題咧?


懷疑我系咪精神失常?

其實。
我不嬲都冇咩正常既啦!
哈哈哈!


祝大家,
夢蘭節愉快。
平平安安度過。
歌照唱,舞照跳。


記得繼續黎 Barroom @ Club9 狂歡。
預訂電話 : 0104623177 / 0127127877

Fish 魚

完畢






No comments:

Post a Comment