Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, June 10, 2010

Welcome to Hatyai !!! Sawadi~Ka !!!!



HATYAI , HERE WE COME !!!

哈哈~
終於幾經波折,
我終於可以去HATYAI啦!
心情好興奮啊~
一早,
Soo就黎載我去食早餐啦,
我的最愛~之後咪系阿Soo屋企等JJ黎咯!
之後再去載傻婆S.yee~
點知佢飲佐減肥茶,要去廁所喔~
結果 ,
都系去佐我屋企! ><" 不過都好,有兩粒大機(Dslr)系度, 可以幫我baby影多多相! 哈哈~
實在太得意啦,
搞到我有少少唔想甘早出發添~
好啦好啦,
終於玩完啦,終於要出發啦!
都系再影張相先!哈哈~
我屋企門口,之後再去打油!
之後.....出發........!
我哋既首席司機! Mr.WongJueJin~人哋忙著駕車,
我哋就忙著影相!!好忙啊!!我塊面做咩啊?
好似魚蛋甘既樣! 好好笑咯! =)
我哋既副司機~

三個小時後,
終於到達邊境啦!
搞完所有入境既野,再揸差唔多一粒鐘既車程,
哈哈···
Hatyai 我哋黎啦!!!
你睇~佢哋誇張既電線,真系恐怖咯~
我哋住既酒店 ~ 【新世界大酒店】
泰國既TutTut車(好似我哋既Taxi)
不過車費只系區區個馬幣1蚊~
=)
Hatyai既第一站竟然系PizzaHut~ ><"
我好鍾意依張相啊!好得意啊!=D
食完pizza,
我哋就到處去行下咯!
不過都系系間百貨公司行啦!><" 買佐既戒指(阿Soo買俾我既)~ 好得意啊, 不過戴個幾日就已經脫色佐 T.T

戲院~
泰國麥記~

之後我哋就返去酒店訓下覺,
再去按摩!哈~
Jj趁我哋訓緊覺時影既!
佢既心情應該都系嬲爆爆~ =)
講到按摩咯,
其實系唔錯既,又平!
但系喔,個泰國妹唔知系咪識得聽我講野,
所以佢按到更加細力,
老味啊!
甘你系冇力嘛,我都冇叫你大力D已經好好既咯~
好唔爽一下咯! ><" 又甘啱Jj發緊我脾氣, 唔幫我俾錢, 仲嬲! 整肚氣~ 好彩最後有得claim返! 哈哈~ 之後返到酒店真系太攰啦, 本來要去ah瓜 show 既, 結果都系冇去佐! 有少少傷心~

依D系當我哋全部訓嗮覺之後,
阿Soo自己一個人走出去影既!
心情就.....哈哈!


第二天,
Jj要去紋身啦~
一早,都唔算一早啦,12點幾啦!
系啊,泰國時間慢我哋既一粒鐘既咯,
所以硬系覺得時間過的好慢,
好唔錯咯(去玩既話啦)
阿Soo啱啱訓醒既樣~ @.@

我同S.yee既白鬚公樣~
大只老Cloud Soo!真系真人不露身材~
Omfg~
原來佢都有甘靚仔既一面噶!!! *尖叫*
好咯,
去食午餐咯!
叫佐部tuttut車載我哋去食野,
點知依間冇開果間又冇開,
最後載佐我哋去食雞飯~
唉~
冇下次既啦,
俾人搵笨,
明明講開泰幣140既嘛,
點知既死人 事頭婆走過黎叫個工人走,
之後同我哋講系泰幣400幾,
屌你啦,
獅子開大口,
冇下次咯!
就系依間啦,你等收皮啦~
Hatyai大街~
呵呵~
Tattoo Shop~
之後我哋留低JJ一個系紋身鋪,
我哋去掃貨!
YEAH~
唔小心影到一張曝光佐既相,
不過的都幾唔錯!

哈哈~我鍾意依張啊!
睇到我幾man啊!哈哈~ 簡直“英”啦!
成個大家姐甘既樣!
點知個度雖然系好多野睇,都好多野買,
但系真系好熱咯!
熱到想暈,
所以行一下,我哋就走咯!
返去昨日間百貨公司食野,順便買野!
甘熱,當然系是雪糕啦!
哈哈~
YUMMY~
哈哈~
有系一張曝光既相,好得意!!!
完全睇唔到我五官!
所以自己加佐D野落去~
系咪好盞鬼咧?
行完食完,
我哋就返去搵Jj,
哇,個師傅都紋得幾快咯!
不過都仲有差唔多一粒鐘,
所以我哋唯有返酒店沖涼同休息下咯,
一陣先去搵佢,
點知我哋竟然訓過龍,
完全唔記得佐佢,
當我醒佐,趕著去搵佢時已經太遲了,
佢已經返緊黎(仲好嬲添)
我唯有唔講野,
拿被單蓋住自己!費事~
之後S.yee同阿Soo出去食野,
我冇去,因為已經冇嗮胃口~唉!!!
所以得返我哋兩個系房,
D氣氛尷尬到!
好彩都系佢同我講返野,
唔系既話,
我都唔知點算~ 哈哈!
Yeah~ 去clubbing啦! 化妝先~ 嘻嘻!

未去clubbing,醫下肚先~
街邊loklok!
當然唔系啦,唔好亂諗~
哈哈~都幾搞笑下哦! =D
等緊個紋身師傅,點知最尾都系俾佢放飛機! =.="
依個女仔唱歌好勁哦!
靚仔1號&2號(兩兄弟)
靚仔3號&4號(孖仔)
又系甘咯,W.Jj又飲醉啦!
好黑人憎咯!
又重到死喔!次次飲醉就好似條死屍甘!
妖~
好掃興啊! ><" 我哋唯有叫一部車載佢返酒店咯, 之後我哋再去食宵夜! 哇, 我坐motor啊!!好恐怖啊!! 搞到我眼睫毛差D飛走~
哈哈~
食完野,當然系返去訓啦!
不過我哋約佐個靚仔聽日帶我哋去玩! 哈哈 =D
個Jj訓到好似豬甘~仲流口水添~
哈哈!
未訓前,我同S.yee又系度猛甘影相~嘻嘻!



晨甘早,個靚仔就到我哋房咯!
其實我哋約佐11點,
但系我哋全部都仲訓緊覺~哈哈!真系過分!
哈哈~
你睇, 真系靚仔到~


臨走前,再影下相先~
哈哈~Dear幫我影既~好靚啊!!!
我好鍾意啊!!!
Check out 完,
我哋就去食野啦
結果只醉貓仲未醉完~
哈哈~
之後我哋去佐山上拜拜(其實志在影相)


過後,
那位新朋友(阿jeen)帶我哋去吃雲吞面!
以為和大馬的沒咩分別啦,
才發現那一檔的超好吃既咯!
仲有,佢哋有很多配料,竟然有....
花生,辣椒乾,最誇張的是竟然有【糖】 ???
蝦米?
正咩?試下先~
哇,真的超贊既咯!好好吃哦!!!
以後我都甘吃先~
過後,佢帶我哋去Floating Market的~
但系佢們只是星期五到星期日營業姐!
可惜~
最後,
我哋去佐一個大型market!
哇~入面真系好大好多野買啊!
不過就好熱,搞到我系度發脾氣!俾Jj嬲~
我仲睇到好靚既sneaker啊!
好想買啊!
但系我哋全部都冇嗮錢,
點解我哋唔一早就黎咧? 點解啊!!!
好多好得意既野啊!
我全部都好想買啊~但系~
唯有望多兩眼啦!唉!
行到7點幾,
就載阿jeen返,因為我哋驚關口要關門~
畢竟泰國同我哋既時間唔同~
就甘結束我哋既3日2夜既泰國之旅啦!
ByezByez Thailand

No comments:

Post a Comment