Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 15, 2010

第三者!

今日晨甘早就返到屋企啦,
其實我應該好攰噶!多得果齣
【施公奇案2】咯,真系好鬼頂唔順!
好辛苦甘睇佐3集,我就將整個Folder既戲deleted佐!
真系睇到我好Q眼訓咯!
反而
【女人最痛】就好正啦!
我一日可以追幾集既戲,通常都好唔錯既!哈哈~
好啦,
言歸正傳。
我响床到好辛苦甘‘祿’佐好耐(我以為)啦,
到我真系‘祿’到頂唔順啦,起身一睇既鐘,原來先正話11點出啫!我吊!
算啦,冇野做,
又上唔到網,又忽然間諗起D野想寫blog. 不過家下我系上唔到既啦,
我老豆未上完網,又要等! 唉~
唯有寫住系Notepad度,再copypaste~
果日,我見到篇文章,
又好似D討論區甘既,
俾D人系度討論野既,題目系
【第三者】
一個好有爭議性兼敏感既問題!
相信大家對依個人都好討厭啦系咪?
但系我睇到篇文章有幾個人講既野真係好有point咯!
其實大家可以參考下,
雖然我覺得大家有可能會講:
“依D系你哋D第三者諗出黎維護自己既啫。” “藉口啦!”
“破壞人哋幸福既就系衰人” 等~
唉~

第三者!
我都遇過,唔怕老實講,我都做過,但係都系一下啫!
當試過佐,唔啱既,咪無須強求咯~
唔試過,就好似對唔住自己!
其實,我覺得做第三者,好多人都應該試過,
有心既,冇意既,應該都好多,
不過最緊要臨崖勒馬,
如果對方真係真心相愛既話,
就唔好拆散人哋咯!最重要既就系,唔好因為某D利益又去拆散人哋。
因為我覺得如果你真係鍾意某個人,
你系應該去試下爭取既。
其實你以為第三者真系好好受咩,
因為一當俾人拆穿,
成千上萬既惡言就會衝住你而黎。避都避唔到!
如果個真心既第三者既話,
其實系好可憐既,
佢冇錯,錯就錯在佢系錯既時間遇上啱既人啫! 遲黎佐一步!
佢應該都有佢既權利同自由去嘗試爭取自己既幸福!
當然如果對方同情人系真心相愛既,
就唔好去拆散人哋啦!
【愛情系冇分先後既,你估超市擺大平賣咩?先到先得?】
【就算你得到佐,都要定時定侯拿去維修,耐佐既野,肯定好多問題既】


一個男人/女人,如果真係愛你既話,
佢系唔會接受誘惑既,
所以唔好成日話人哋系狐狸精/賤男,專勾引人!
試諗下,
一個人如果夠堅持既話,個感情夠堅定既話,
任何問題根本唔系問題。
畢竟依個世界實在越黎越多誘惑,
想要天長地久,真誠相對既愛情 ???
你投錯胎啦,
應該返去古代啦! >..<" 今時今日冇甘既歌子唱既啦,所以~ 戲都睇得多, 都講得幾好噶, “家下有邊個男人唔偷吃既啦,最緊要識返屋企!” “做女人既,隻眼開隻眼閉咯!”
所以。
結論系,
【其實好多問題都系自己既問題,只要你冇問題,人哋既存在根本唔系一個問題】


好主觀甘講句,
其實我覺得好應該多謝第三者既咯!
佢既出現,
可以話系俾情侶既一個考驗,一個花火!
有時無風無浪,平平淡淡既愛情,
你真係唔知道你究竟有幾愛對方,或者講你有冇愛過對方。
或者有可能只系變佐個習慣,
你根本唔知道。
有時,
第三者既出現,甚至可以讓你睇穿你所謂既枕邊人究竟系個咩人!
有時D野真係當局者迷噶!

當然我甘講,
唔系希望人哋去做第三者,我知D不懷好意黎睇我blog既人會系我背後講我既!
冇所謂既,
把口系你既,你開心咪得咯!
最緊要,系你都行得正企得正啫 ! =)
我睇完果篇文章,
真係有感而發,所以先寫返出黎既!
當然冇任何第三者既關係梗系最好啦!大團圓結果!冚家富貴!幾好!
我系度祝所有人
“單身既,快D搵到你既理想對象!”
“拍緊拖既,希望你哋順水推舟甘,順順利利甘,結埋婚,生埋仔,慢慢享受天倫之樂,之後再慢慢等死!”
“鍾意緊D唔應該鍾意既人(有佐拍拖既人),希望你真系會系啱既時候,遇上啱既人啦!”
系甘多啦,
我系夠鐘收皮啦!再見~



【幸福唔系必然既,幸福系要自己去爭取同付出既】







No comments:

Post a Comment