Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, September 13, 2010

阿Mi生日派對 =)

哈哈~
拜6終於來臨啦!
我哋既阿Mi大個女啦。
果晚我哋決定轉場,所以去佐Lush浦!!!
未去前,
我做佐一個重大既決定!就系塞佐我頸既Piercing去!
因為我feel到好似就黎要脫佐,
層皮越黎越薄!
有少少驚!
哈哈~雖然有啲唔捨得,但系都系要既啦!
因為我驚痛啊!哈哈!
拆佐之後,真係爽好多,唔會有甘多顧慮,
仲可以着好耐冇著既綁帶衫!

有少少scar!不過冇相干!舒服就得既啦!
有少少唔捨得咯! =(

今次影到唔多相! 得少少啫!
不過好過冇!哈哈!
仲有,果晚識到好多人!好多靚仔同我哋同檯!哈哈~
有少少掃興既系,
我同jj吊交啦!皆因佢嬲我拋低佢,
之後我同仔跳舞!
唉~

嘻嘻!好耐冇著既露背裝!

壽星女!

++,yumiko, miko =)

xiaoya =)

Vince !系friendster時代已經識佐既朋友!哈哈~

WaiMun =)

Arlif..Nabil's 細佬!系咪冇乜似咧?

Nabil =) 哈哈!高版既Patrick!

哈哈!死火!我又唔記得佢既名!哈哈~
系咪同nabil好似?
有時我會搞亂佢兩個!哈哈~
果晚,佢兩個搞到我啲friends系度發曬橋!
死猛系度“好靚仔好靚仔啊!”
哈哈!

No comments:

Post a Comment