Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, November 20, 2010

染髮篇(16112010)~

相隔差唔多一年,我終於dik起既心肝去染髮啦!
哈哈~
畢竟兩截色真係幾唔好睇!
不過顏色方面咧,
Ryan幫我全權負責,因為我對頭髮一竅不通。
咩色睇到人白D,咩色會襯我多D,我真係唔知咯!
果日我7點就放工咯,
因為我要同wei mun 去探walee,佢入佐廠!
點知去到醫院,
先知原來佢已經臨時出佐院,系第二度佐。
我哋唯有駕車去搵佢咯!
皆因D私人問題,唔方便系度多講!
所以就 SKIP SKIP SKIP....
結果好肚餓既我,買埋Mcd去到Ryan屋企既應11點半啦!
食埋野黎,
12點出現先開始染。
結果,
搞到3點先搞掂!
哈哈哈哈~真係好開心咯!因為既顏色真係幾唔錯!
睇到我真係好Q靚!
多謝你啊,Ryan.=)
愛死你!


哈哈哈! 好Q似鬼咯!


等緊佢溝色~


等緊上色!


我既師父啊!哈哈~


番薯???


睇唔到哦? 哈哈!!


我既包蜀牙! :)

返到屋企已經系3點幾啦,
一洗完面立刻噠落床訓交!哈哈哈~頂唔順佐!


No comments:

Post a Comment