Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 17, 2010

Carmen n Bolok's Bday Party =)

實在太耐冇見我既SKL成員啦.
好Q掛住佢哋,
不過如果俾佢哋睇到我甘寫, 一定俾佢哋鬧 ! 叫9我唔好甘假!
哈哈哈~
因為我有差唔多2個月冇摻過佢哋佐!
今次特登出黎慶祝carmen同bolok既生日~
Carmen-14號, bolok-15號!
但係真係唔可以怪我噶,
佢哋既時間真係好亂, 日日都last minute. 又出到好夜. 天光先返.
試問下我又點出咧?
況且果時, 我掛住去搵佢,根本就唔想去第二度.
講真,
我真係好耐冇見過佢啦, 好掛住佢咯!!!

N, 你過得好冇啊? 近來有冇亂黎啊? 唔好浦甘多啦! 早D訓啦! 日日熬夜唔好噶! I MISS U

8點幾,
Jj黎搵我,之後我哋去佐Jusco行街,我買佐對高踭鞋!
哈哈哈~ 好開心啊!
差唔多10點幾,我哋先去唱K!
D人都未黎起, 好Q唔準時既!日日都系甘!
不過今晚我哋玩到好開心啦!
哈哈!全部都癲癲廢廢! 哈哈哈!
睇下相啦!

Eling. The mummy in Skl. :)


carmen woo :)


Beh :)


Beh, Eling, Coffe, Carmen, Fish, Michelle :)


唔知邊個帶佐包蝦黎~哈哈哈哈~


Eric chan, Eddie's bro :)


Michelle :)


Coffe :)


buat kacau sje =)


壽星仔同壽星女 :)

Me, Sam, Ho先生 :)


Bolok :)


Ah Fatt :)


Mun Hon :)


Jeorick :)


Soon :)


方力申~ Ho :)


佢哋就系甘傻傻甘去廁所啦! 真係頂佢哋唔順!


春光乍泄圖~估下系邊個? 哈哈哈~


點解我裡頭可以甘7亂?真係頂唔順我自己 =..=


經過幾許風波先做到朋友既朋友!
哈哈~
I LOVE YOU, CARMEN WOO



幸福唔系必然,
愛你既人,都未必會一世陪伴著你~
珍惜你所應有既,懷念你曾經擁有既,爭取你想擁有既!
人生真係冇幾多個十年!


No comments:

Post a Comment