Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 6, 2011

患有心髒病者以及膽小者不適宜睇 之【回憶當年】

哈哈哈哈 !!!
話說上個星期, 我唔小心見到我朋友send 佐個wallpost 俾另一個朋友.
內容系問佢要唔要去睇班junior比賽兼打氣.
結果就勾起我既mood, 所以我就跟住佢啦. 因為地點同埋時間都足以我準時返工.
所以, 前兩日, 既系星期一,
一早, 我就同我屋企人去三寶洞拜一拜仙人.
之後就趕去睇比賽啦.
點知去到縣發覺唔系咩大型比賽, 原來系MSSD (majlis sukan sekolah daerah)啫.
有少少失望, 不過冇所謂啦! 哈哈!
其實尋日, 我就打算寫依個post既啦, 點知....
可能因為我實在太耐冇曬過太陽.
一出去, 就好似大明星偷食甘.....見光死. 立刻中暑. 哈哈哈哈! =..=
星期一返到工, 就開始見暈.
之後就冇胃口,
夜D簡直發冷, 冷到震.. 結果尋日我攞佐mc. 幾年內既第一次.
嘻嘻.


唔敢化太厚既妝...費事. 幾慘一下.


曉彤. 細我兩年既junior. =)


siong chi . cheah lin.


好集中精神睇比賽既大家. 連我偷影都唔知.


Under15既比賽. 爭第二第三.
其實如果系以前, 甘既級數既比賽, 我哋系冇可能攞第二既.
但係時代唔同啦, 家下已經唔同啦.
齋睇佢哋丟波, 落地, 射波既姿勢就知道今非昔比啦.


under15 既 final.
唔講唔知, 原來ipoh已經有兩間sport school 佐. 我真係落後啊!


under18.
比賽前(通常都系對強敵時), 我哋都會好似甘圍一個圈, 不停甘講加油既說話.
同埋提醒大家千祈唔可以犯既錯.


唔系講笑, 真係好曬, 唔知佢哋點解可以甘自在. =..=


熱身. 通常我哋都會用一個小時黎熱身, 視比賽而定既啦. ^^


under18 決賽. 其實冇咩駛睇, 已經知道結果, 系睇下會唔會輸得太難睇啫. 唉~


雖然曬一曬即刻病佐, 但係我真係好想返番去以前打波既時代.
系辛苦, 但係我好開心.
日日擔心既, 唔開心既, 都系關於打波既啫.
唔會有太多雜念, 唔駛諗甘多野. 起碼, 唔會一曬就病, 甘屎. ><"
但係,
以前既我真係不堪一睇 (雖然家下唔會靚得去邊, 但係未至於嚇親人).
哈哈哈哈哈!

睇之前, 請做好心理準備哦!










































為左避免大家搵我唔到, 我已經自行標記我自己佐. 哈哈哈!!!








































俾D冇咩見到樣既你哋睇先. 定下驚先. =)


Usm Penang '02. 每年都會參加既比賽.


Kelantan. Premier Final '01.
何為之系premier咧? 就系專for果D已經有一百年歷史以上既書館參加既啦.
雖然佢冇sukma甘高級,
但係多我哋黎講, 佢重要過所有一切既比賽.
因為佢系唯一一個無論打到咩級都系代表書館既比賽.
留系記錄既只有AMC三個字.
依張相, 系我f2既, 當時我第一年參加.
到我f5(最後一年)...
依個比賽已經舉辦佐7年, 我哋書館就足足攞佐7年終冠軍.
所以當我f5時, 好大壓力. 因為我哋系senior, 所以要擔大樑, 我仲要系打GS(shooter)
真係好驚, 好驚會衰系我哋果年.
好彩我哋平平安安甘度過. 但係我最後一年, 亦都系最後一次.
真可惜.


sabah '02


farewell '02


Bukit jalil , Premier Final vs Sarawak. '03
happy memory =)


我哋仲會一起慶祝生日.
D開心既日子, 真係咩辛苦既training都會忘記咯!


Remaja Kebangsaan '03


唔記得系咩比賽佐, 都唔記得系邊度.
只系記得系一個靠近海邊既州, 應該系Kelantan.
海邊名好似系咩 cahaya mata bulan. 好似系. 哈哈哈! 冇印象.
我..... 系咪唔知似咩咧. 哈哈哈!


Mssm (Majlis Sukan Sekolah Msia) Selection. '03
嗱~~~ 嗱~~~嗱~~~ 都話我唔系好高既啫啦! 你哋睇下人哋...


03年既under18 全體照.


Usm'04
我射波既英姿. 哈哈哈哈哈! 不過粒波就睇角度, 好似唔入. 哈哈哈哈!


Premier Zon Perak '04
最後一年, 我擔正大樑, 做shooter, 避冇可避. 慘! =(



Super '05
我系為一個唐人. 點解仲會參加? 因為我想參加下一年既Sukma.
打佐甘多年, 冇參加都sukma, 系運動員既一個遺憾.


終於得償所願啦. 終於可以系Sukma留低我既腳毛啦.
但係衰就衰在我哋冇一個強既Shooter, 所以敗北. 真係好唔抵.
亦到好唔憤.
D馬來coach將所有責任堆曬系我哋唐人身上, 話我哋冇黎training,
所以冇stamina.
其實問題系邊, 大家唔系盲既咯.
好明顯系shooter既問題咯.
有小學已經開始專攻shooter既人, 射波都可以甘唔準既, 你點可以怪我哋哦?
分明就唔爽我哋唐人強過你哋, 甘黎打擊我哋.
=(


依張相都相當嚇人, 系我返舖頭影既.
一返到舖頭, 我就見暈啦. 兼發冷. 所以.... 就系甘既樣啦! 哈哈哈哈!



如果大家睇到D相有任何不適既話, 真係好對唔住.
我都唔想既.
請多多包涵!!!! =)


我好想返去以前啊!!!! 我好想返去日日曬太陽, 流汗好似沖涼甘既日子啊!!!


No comments:

Post a Comment