Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 26, 2011

拔罐刮痧记...=(


真系唔系讲笑. 我真系好后悔我将我既package转佐去拔罐刮痧.
我好后悔..... 莫及.
本来好地地按摩咪几好, 点解要搞到自己腰酸背痛? 真系攞黎贱.
最衰都系 [一条鱼].
最衰都系佢系我旁边一直嗦擺我,
话效果几好几正几舒服.
但系, 对我黎讲, 简直系折磨. 搞到我交又训唔好, 到家下都好痛. >..<
边个可以救救我 ???
寻晚, 我到4点几先训得着. 真系何其辛苦.
家下全身都好似剌住剌住. 完全唔想用力. 唔系... 应该讲完全用唔到力... 好辛苦啊!!!! 好酸啊!
唉... 算啦...
就当系一个唔系几好既尝试啦. 咩都试下咯!
唯有系甘咯! =(


位于怡保大和园, 同文众酒家同一排.
有按摩, 刮痧, 拔罐, 脚部按摩等服务.


衰人 [一条鱼]


上床准备就绪.
佢就系甘系我边皮同个中国按摩师一唱一和. 搞到我落答. =(


唔好误会. 绝对冇露毛场面. 只不过系遮佐个底衫啫. =)
睇到冇? 睇到冇? 睇到D肉冇? 好似迷你型汉堡包甘. 好Q核突咯!!! =..=


一条鱼既美背. 哈哈哈哈! 佢刮痧犀利过我. 红好多.


我既战绩.


二楼既摆饰.




上到车, 再继续影.... 哈哈哈.
留低美丽的第一次

你哋睇.... 佢成块肉突佐上黎... 犀利. 壮观.


D痧既明显.


我既系咪显得平平无奇咧????



之后我哋去佐 Mamak 食少少野先返屋企.
返到屋企,
又唔可以冲凉, 想训又训唔到. 一直到4点几先训得着. 唉.... =(
下次真系咪玩我啦!


黑色既, 绝对系毒素... 我.... 好毒.


如果你哋都想去试下, 想去轻松下既话, 依度有佢既疗程同埋价钱. :)



# 疗程与收费 Therapeutic Charges #
* 排毒足部指压 Foot Reflexology 45 mins-Rm39 / 60 mins- Rm49*
*足部死皮清除 Foot Hard Skin Remover Rm36 / Rm 49*
*专业汉式全身按摩 Full Body Massage 45 mins- Rm49 / 60 mins- Rm60*
*专业汉式半身按摩 Half Body Massage 30 mins- Rm36*
*手肩按摩 Hand and Shoulder Massage 20 mins- Rm26*
*头颈按摩 Head and Neck Massage 20 mins- Rm26*


# 特别推荐 Special Recommended #
*传统西藏火龙疗法 Traditional Tibetan Huo Long Treatment 45 mins- Rm129*
*草本排毒耳烛 Ear Candling Theraphy 40 mins- Rm59*
*专业儿童足疗 Children Reflexology 30 mins- Rm30*
*刮痧 "Gua Sha" Treatment Rm 29*
*拔罐 "Ba Guan" Treatment Rm29*


有意者, 请拨热线 016- 9269922

























No comments:

Post a Comment