Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, July 15, 2011

飲飲食食的一天. :)




哈哈哈!
尋日系我一個星期一日既休息.
終於可以訓到太陽曬屎忽先起身啦! 真係爽啊! 哈哈哈!
但係一起身, 就要趕著出去啦!
最衰都系阿pao(唔知系車大砲既砲/龍虎豹既豹) 哈哈哈!
肚餓要早出又唔早D同我講! =p
算啦, 不過要我系半粒鐘之內搞掂, 真係有少少難度.
今日我哋既第一個目的地就系
[ 大樹腳 ] 啦!
好興奮! 好期待! 好開心啊!
需知道, 我雖然住系賓如港, 但係我真係冇咩幾何行出去搵野食既咯!
我系果種寧願扮眼訓去訓覺都懶行出去食野既人!
哈哈哈!

個樣睇落好攰咩? 哈哈哈!

依位仁兄, 真係唔好意思, 唔小心影到你撩鼻屎, 對唔住 !

依度既紅豆冰好出名噶! 你可以你試下噶!


黎到大樹腳, 當然系食依度最出名既料粉啦!
通常D人黎到依度, 都會打包3-50舊料返去食噶! 唔系講笑 !


依舊就系我最鍾意既炸料啦!
每一次去, 一定會食3 5 7 舊.. 哈哈哈哈! 講笑啫啦!
佢既成分系油炸鬼 + 魚肉. 系咪好有新意咧?

如果你熱氣, 唔想食炸野, 你可以選擇叫粥啊! 清湯粉之類既.
依度應有盡有.
以上既系豬肚粉. :)

仲有雲吞面.

露天既環境的確唔錯.
但係要小心D樹葉跌落你D食物度咯! 哈哈哈哈!
系幾別有風格噶!

哈哈哈! 系Iphone Check in 搵出黎既.
不過, 唔需要地圖啦... 怡保有邊個唔知大樹腳系邊啦! 哈哈!
大樹腳 - 怡保遊既必到地方之選.

啦啦啦啦... 之後, 我哋就一車四人.
系, 差D唔記得介紹.
除佐阿pao, 系仲有兩個靚女同我同行既.
第2次見面. 一個系Jessie, 一個系Jacqualine. 你好!
Nice to meet you :)

第二個目的地,
就係Jaya Jusco啦!
甘啱果日Jcard Day. 所以我哋去佐趁熱鬧. 哈哈哈哈!

D車多到連天台都full佐. 最後, 唯有park系De Garden行路過去咯!

睇到間好得意既舖頭, 好似100yen甘既. 哈哈哈! 好多野都好得意.

買佐兩支甘既野. 攞黎按摩ao痕. 幾唔錯. 哈哈哈! :)

一入到Jusco就見到我奶奶. 真係有緣到你唔信啊! 哈哈哈哈!
佢啱啱掃貨完畢, 要返屋企啦!

Vincci鞋店.
到處都可以見到折扣牌. 30%-80%都有. 所以, 到處都人山人海. 犀利.

圈中者, 就系唔要露面既Jessie小姐啦! 哈哈哈! 瘦到~~ 羨慕死人! ><"

阿pao先生. :)

最後, 我哋咩都冇買到, 得個行字.
閒閒D, 走佐去De Garden既Strawberry Moment 飲下茶, 食個包.

哈哈哈! 我第一次入咋!
以下系佢既小小網頁! :)

http://strawberrymoment.com/index.htm

Jacqualine 小姐!

Strawberry Mousse Cake :)

我與我既 Strawberry Cheese Cake 同 Strawberry Juice :)


Jessie 既 Blackcurrant Juice :)

我寶貝首次曝光!
我寶貝既新衫, 正冇? bling bling 既! 哈哈哈! :)

之後, 我哋去佐 '益豐' !!!
哈哈哈哈! 十年都唔去一次. 哈哈哈! 難得難得!
去搵朋友幫我整電話. :)
結果,
都系用佐少少時間, 之後又唔知做乜啦!
唯有搵阿pao既阿哥, 我哋既K王- Elson. 冇同佢影到相添. 哈哈!
又去佐食野!

哈哈哈哈! 好正既燒臘飯啊!
好耐冇食到燒肉啦!
結果,
一成日,
就系甘食食食.
食佐成日.
好啦!
今日就到此為止. 我要去裝身.
準備今晚BarroomWhite Party啊! 哈哈哈!
我要成為全場焦點.
得到全場既矚目.
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!
再見.
後會有期.

By,




No comments:

Post a Comment