Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 25, 2011

新欢 !


由于内容带有血腥。
凡患有心脏病者,或者孕妇请勿观赏。
哈哈哈!
冇错,我既新欢,唔系个个人都接受到。
包括我,都冇咩接受到。哈哈哈哈哈! 但系有冇咩舍得拆。
上个星期六,
心血来潮,我打佐新既piercing,系个锁骨下底。
由于我果度既皮比较薄,所以中间支针系睇到既。所以凡系见到我既人,
都觉得好畏。
哈哈哈哈!
本来我想拆佐去噶,但系有少少唔舍得,所以唯有俾佢留系我身上多一段时间啦!



睇佐,你系咪觉得好痛啊?
其实,都唔会好痛啫。
不过就有少少唔方便咯!会周不时戚戚下。
唔可以用太大力。
着底衫要好小心甘着,唔系既话,会整到佢咯!
家下仲死,由于我寻日口痕,
走去sushi,
食佐虾,搞到家下有少少发炎,
痕到,痕到我想翻跟斗。我顶唔顺啊!!!!!



好。继续谂下我下一个目标先。
哈哈哈哈!



千祈唔好笑我太疯狂。
皆因,人生苦短,人不疯狂妄少年。
哈哈哈!












No comments:

Post a Comment