Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 30, 2010

你不懂我 , 我不怪你

依排寫開D好傷感既野,
系時候寫返D激既野咯~哈哈!!!
因為依排我既生活都幾激一下,
哈哈!!!
冇啦啦俾人鬧~
哇··
咩slut啊,咩bitch啊,咩死cheap精啊···
開頭真系有少少嬲,
但系經過好多人既一番開解,
我終于開始唔去理會D無謂人···
寫D野冇文化之余,
仲系錯誤百出,
要我反駁,
真系易如反掌~
但系唔所謂啦,
我都費事同D無聊人講甘多~
我就系我,
我會唔會去撒手段去搶人地男朋友,
識我既熟我既人都知,
我份人系點既啦~
若真系有人系我背后打毒針既話,
都冇所謂,
證明果個人對我一D都唔重要,
所以他一D都了解唔到我!
我認,
我系flirt,
但系未至于可以隨便同人訓···
所以唔該你地要亂甘砌我生豬肉!
講咩都要證據!
好似舊年甘,
我跟我朋友車去second round,
人地都可以講到我同他返屋企,
所以話,
口,
系人類最厲害既武器~
咩野唔可能既事,
咩野未發生過既野,
都可以講都天花龍鳳,
好似真系發生系他身上甘~
勁!
既然大家甘唔了解我,
依家我黎俾個機會我自己,
等我好好甘介紹我自己,
同埋俾個機會你地好好甘認識我~
我系個咩人,
摻過我既人,
應該都唔難明白我既個性!
我系一個直腸直肚,口直心快既人,
有過句講過句,
永遠把口快過既腦,
周不時禍從口出既人~
做人冇咩大志,
都唔會玩攻心計,
因為我唔識,
我唔識撒嬌,
我唔夠嬌,
仲有
我簡直粗魯到鬼甘樣!
所以我都唔明白點解仲有人話我嬌!!!
哈哈~
可笑!可笑!真可笑!!!
你有見過一個成日將性器官提系口邊既人,
去撬人地墻角冇?
有~少咯!
做依D野人,
通常都細系粒,
個死人樣嬌9到死,
把聲爹都起雞皮,
再配上個弱不禁風既身形~
再睇下我,
牛高馬大,
穿埋高跟鞋冇180都有178既人
把聲沙沙,
個樣惡9到死既人,
會儲心積累去破壞人哋既感情冇?
就算會,
都系冇心之失~
我系咩人,
我比你哋大家更加清楚!!
除此之外,
我仲系一個極度極端既人,
咩野心情都會擺上塊面,
從來都唔會理會咩心情配咩場合~
我唔鐘意你,
你根本唔駛走去問人,
因為我會大大個字寫系我額頭~
我唔鐘意你
又點啊?
你唔可以阻止我唔鐘意你噶~
所以,
有人唔鐘意我,
要抹黑我都不出為奇!!!
因為我從來都唔覺得我系一個人見人愛既人!
我一D都唔和藹,
對唔識既人一D都唔親切~
你唔鐘意我,一D都唔出奇!!!
其實系度鬧我既人,
我哋依班朋友都心里有數,
唔系因為我真系同人有路,
而系我哋知邊個唔爽我!
唔好以為最未系度美言幾句,
我就會消除疑心,
學我話齋,
你可以睇低我既EQ,但系你唔可以低估我既IQ
無論你系度點講都好,
深入認識我既朋友都系會撐我既,
唔熟既,
你哋鐘意點諗,
就自由發揮~
總之一句講嗮,
我系一個唔識做作既人,
其實你留心既話,
facebook入面,
你都可以將我睇透~
我要講既野就系甘多,
你哋想同我做朋友既話,
就得到了解我,
我并不難去了解~
唔鐘意我既人,
可以唔睇我既野,可以離開,
但系冇系度搞事~
每個人既容忍度有限!!!
在加上我EQ真系無比既低~
正所謂
“河水不犯井水”
你有本事既,
就光明真大甘拿出黎講,
唔好系度扮老鼠···


仲有,
我想話俾某D人知,
做愛做到最cheap既系咩?
就系為佐錢同利益啦!
你甘都唔分唔清,
你真系連“雞”都不如啊~
死蠢!




以上講D野并冇指名道姓,請不要對號入座~

END 0229 AM



4 comments:

  1. 人必先自辱,而人辱之。别管那些自取其辱的人咯。呵呵

    ReplyDelete
  2. 哈哈~ 謝謝哦 !!! 我有我的朋友支持我, 我不會怕的~ 因為他們都會相信我!!!

    ReplyDelete
  3. wu...yr chinese is so good
    any way
    for the one dislike u
    u no need to get them like u

    u not a girl la u are a woman haha

    ReplyDelete
  4. lol~ isaac, u should said is my cantonese so good la..
    nowadays, i used to write in cantonese n i almost forgot how to write in mandarin..
    wakaka....XD
    erm.. i will jz ignore them, n continue be myself de~
    no worries n thanx for some support !!!

    ReplyDelete