Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, April 4, 2010

最后既決定!!!

哈哈
經過我再三考慮之下
我決定洗佐我既chatbox去~
唔系我話我怕咩!
我一D都唔驚,
我都系當他哋演小丑戲姐~
咪當娛樂下大家咯!
反正人生甘Q悶!
大家話系咪啊?
我系一個點既人,
唔駛你黎我俾我friends知,
他哋俾你哋依班人更加之熟悉我!
唔駛你哋做埋D及雞仔媒人!
真系要講既,
就拿出黎講,
唔好系度做買D系小動作
好似只癲狗系度亂吠,
睇到都替你心酸!
D甘既小動作,
只系小朋友會做既姐!!!
所以,
你哋好聽D就叫天真,
難聽D就叫白癡!
哈哈~
人哋都話,
冇眼屎干凈盲!
我就話,
冇耳屎干凈聾~



掰掰啦!
我D狗仔!!!


唔好再亂吠啦~
唔好有人唔做就去做狗!!!
wow~wow~



END 0330AM

1 comment: