Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 6, 2010

030410 不約而同既甘啱!

就系甘啱,
啱都我都唔信~
哈哈!
今日我穿到全身黑麻麻!
由頭黑到落腳,
點知去到parade,
睇到我隔黎鋪頭既朋友都穿到好黑!
唔系一個,而系3個···
哦!
原來佢哋系約埋既!
人哋唔知真系以為我哋有問題啊!
哈哈~
真系黑到好夸張!
請睇~

哦~多么大塊既我!哈哈~

依個咪就系佢哋所謂既大人國同小人國!

哈哈~
我哋系返粉紅系列既正義使者!!!



仲有仲有,
我朝思暮想既Angelyne大小姐終于黎搵我啦!
都唔知等佐她幾多粒鐘啊!
仲帶埋兩位公主黎添~
哈哈!
佢哋仲系度玩我babies!!!
好彩冇嚇親D細路姐!
哈哈~

No comments:

Post a Comment