Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, April 18, 2010

嘆杯茶,食個包時間

哈哈~
又系一個月一次既飲茶時間啦!
因為ShirleyTan一個月會黎怡保一次!
系post相之前,
我同大家講一個笑話!
個故事系甘既,
話說,
有個朋友就問shirley,
“你一個月會黎幾多次?”
Shirley就答,“我一個月黎一次”
果個人有問,
“甘你一次黎幾多日”
Shirley又答她,“我一個月黎7日咯”
哈哈~
大家聯想到佢哋其實系度講緊D咩冇?
唔知請既人,
一定會以為佢哋講緊D女人經!
其實佢系問Shirley一個月會黎既多次怡保姐~
好笑冇?
我本人認為幾搞笑下咯!
好啦,
等嗮所有人放工,
我哋就起程去目的地啦——TOS
差唔多每一次佢哋都系去食打邊爐,
所以依次想換下環境甘話喔~
一系parade出黎就落大雨咯!
好誇張大咯!
點知,
落都冇5分鐘就停佐啦!
><" 不過都好既··· 哈哈! 去到果度, 我哋就去廁所啦! 點解? 因為有人人有三級咯! 果度既廁所都幾大間咯! 唔錯唔錯~ 好啦, 去完廁所, 我哋就去TOS搵位坐啦! 都幾多人一下咯· 一坐低, 個個都拿出Iphone或有Wifi既手機出黎上網~ WTF~ 我真系好想賣佐我既電話去咯! 妖~ 打開份menu, 真系唔知想點, 食咩飲咩,都一頭霧水,唔知點落order! 我睇到一個叫作【拳王午餐肉饅頭】既野, 我叫個waiter過黎, 問佢咩黎既, 佢同我講系饅頭~ 算, 我再問佢,甘有咩特別? 佢唔知點答我, 走去問其他人, 果個‘其他人’叫果條茂莉同我講, “冇咩特別,名黎既姐” 我····頂····真系俾佢揸到應 一應!!! 咩野黎噶? 今時今日甘既服務態度系唔得既啦~ 質數真差~ 最後, 我叫Jessica之前叫過既炒飯同kopi雪! 系啊!俾大家睇下我既新衫新耳環先,靚冇啊?
幾高貴啊我~
我仲特登化佐個smokey eyes!!!
哈哈!


TOS既廁所~


TOS漂亮的燈飾~


Tracy 杯Strawberry Blended~

我杯kopi雪~搞到我好鬼精神~


我碟唔錯幾好食既炒飯!

cyndi,me,Shirley,jessica,tracy


Shevine & Fish


OMG~影到我好鬼死瘦咯!
我鍾意啊!!!


sok貨--Madeline Magmag

哈哈~
我們既主角--ShirleyTan
一個月黎一次果個啊!
哈哈~


哈哈~我好鍾意我既樣啊!!
笑死我啦~



差唔多12點幾,
大家都要返啦~
我就打俾hoshi咯!
佢哋系Hehepub有表演嘛~
點知講冇兩句,
就搵唔到佢哋佐,
Parkson載我到Hehe兜佐幾個long,
依然call唔到佢哋,
我又唔敢一個人入去喔,
又拿住laptop bag,
最後都系打道回府~
去佐Jessica屋企行行企企
都唔知做D咩好!
唉~
結果系佢度無無聊聊甘坐到2點,
parkson就系度訓佐甘耐!
哈哈~
我仲影佐張相

似唔似Naruto咧?
個hairband系Jessica用高價Rm15買返黎既!
結果一次都冇戴過~
哈哈!


啦啦啦···
又報告完畢啦!
好期待即將來臨既27至29號啊!
可以踏入Astro攝影棚!
YEAH~


若知更多詳情,
請各位觀眾耐心等候下一期既部落格!!
ByebYez~


No comments:

Post a Comment