Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 20, 2010

氣憤!


平時唔睇報紙既我,出門時不小心瞄到報紙上的一篇新聞!
我剩系睇到個標題,
但是已經有啲唔爽佐。
過後去佐返工,
打開面子書,立刻睇到了好多朋友系度流傳這篇新聞!
當我將成篇文章讀完,
心裡就只有 “他媽的” 三個字!!!
乜叫作唔尊重!
到底是邊個不尊重邊個!到底是邊個唔值得被尊重?
你哋必須受戒,是你哋的種族文化,
我們不曬戒,是我哋既自由!
你們唔吃得,我們吃就有罪吖?乜大條道理吖?
甘做乜你哋男人就可以三妻四妾,甘例外既?
講黎講去,
都是你哋自以為是既自大,
自以為是甘以為自己好了不起,
大家就必須跟著你哋既步伐!
白痴,跟你們? 到死,我們都未必能被列為進步的國家~
我,討厭你們!
白痴!

系依度送上一首歌你你哋!LMF既!
“唔吊到你,以為自己好lan型,吊nia星,
YOU KNOW WHAT THE FUCK IM SAYING,
冚家拎”

再免費送上條 olo 俾你,
唔駛客氣兼唔該,因為你哋冇!日日剩系識空口說白話!嗱~

SATU MALAYSIA
叫乜啦!叫你哋D包頭包腳既叫啦!橫便你哋最鍾意既!
妖!

No comments:

Post a Comment