Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 11, 2010

落寞的星期6~



今日一早就烏云密布,
其實真係好適合訓交,多麼想系床上一睡不起!
但係我要做工!唉~
一開門就有個Y精 入黎問長問短,
問3問4,
唔好晨早流流黎挑戰我既Eq好冇? 我冇噶!
之後又有人同我講,
你又系度flirt第2個,你究竟幾時先會收手啊?
你真係甘需要?
定系你想證明你有幾大既魅力?
真係日日新鮮。
我真係好辛苦咯!我唔知我可以頂多幾多輪!
我真係好希望我冇鍾意過你,
我真係好希望我系依一刻可以放低你,
但係點解我做唔到!
點解我要搞到自己甘辛苦甘低賤?
今時今刻,
有咩難過真係自己知,根本就唔知可以同邊個講。
可以搵邊個黎安慰我。
可以搵邊個聽我訴苦。
因為個個都知你既為人,同佢哋講,只會俾人鬧!
但係,我真係好掛住你!
每一刻每一秒。

等緊與你相逢的一刻!

=(

No comments:

Post a Comment