Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 11, 2010

生命冇take2!

最近最Hit既新聞莫過於系一個22歲正值花樣年華既靚仔跳樓自殺事件。
搞到香港報紙都有報導,
nbc都有播。
一個字 : 勁!
其實我真係好唔明白有咩甘睇唔開咧?
為佐一個先拍拖果4個月既女子自殺? 其實你可以再傻D去咯!
你甘樣都叫愛啊?
你只不過系自私啫啊! 你愛你自己既啫啊!
你知唔知你一死,
會帶幾多麻煩俾你所謂愛既人啊?
D唔知頭唔知路既人一定會講果個女仔,所以指責都會指向佢!
你甘叫愛?
你以為寫幾隻字叫人唔好怪佢就得既啦!??
多9 餘~
為佐少少事就要生要死, 你要冇諗過含辛茹苦養大你既父母噶?
你有冇諗過依個世界上有幾多連下一秒要點樣生存都唔知既人冇啊?
佢哋連食樹皮食沙,
都不停系度求生。
你就好人好者走去死!
雖然我都系一個唔系好識真係生命雞人,
我家下都系度浪費緊握既生命,
但係我唔會好似你甘傻,
挫折我唔會受得俾你少,失戀都唔會唔夠你傷,
但系傷心事總會過既,
發洩佐系咪算咯!
如果一下搞唔掂既話, 咪發多幾下咯! 唔駛去做傻事既!
你睇, 你甘樣一跳,
你既人生就甘玩完啦!何必咧?
家下搞到你為佢而死既女仔俾人起底,有人系度鬧佢!
有人話要搵佢出黎打!
搞到甘, 你開心冇?
*我真係覺得果D認為個女方有問題既人,你哋好有問題咯!
咩叫如果你肯出黎見佢,佢就會唔會真係去死!
有一次,就會有第二次既啦,可以見到幾多次?
咩叫個男仔甘好,你都唔識珍惜?
家陣你識個男仔咩? 你同人哋好熟啊?佢有幾好你又知!
唔好系度認親認戚啦。
為佐一個人去死,就叫鍾意既啦, 就好好既啦?
用下既腦啦!
一時,唔系受傷果個就系受害者既,
唔知甘多就唔好系度扮曬lan關心lan熱血啦!
依個世界上就系有甘多多9餘既人!
該死既就唔死,唔該死既就排隊拿牌仔去死!
撞死人竟然只是拿張saman?
唔系講笑系咪啊?
撞死人哋既老豆,D細路又仲細,你叫人點生存?
最撲街既就系條撞死人既Sohai得14歲!!! 冇錯,系14歲!
我以為佢冇腦啫,
但係估唔到系遺傳! 原來老豆老母都系腦殘一族!
撞到人仲擺埋D死款!
真係五行欠打!
最過分就系寫saman條.......用 ‘冚家產’ 應該襯到佢!
你要冇嘗試既喔?
有帶腦出街冇既喔?
你系特登專幫D馬來人定系你真係冇腦?
雖然話 “本是同根生,相煎何太急” 啫,你哋系食同一煲潲水大既!
但係都唔駛幫到甘出面系咪啊?
真係天地不容啊!

http://www.jbtalks.cc/viewthread.php?tid=907096

都唔明白依個世界點解就系甘唔公平!
唉~
但係總而言之, 人系求生,而唔系求死噶!
就算系死,都要死得有價值,
唔好白白犧牲一條甘寶貴既性命,
你要知道,
你系有得揀噶!
你有冇諗甘過D冇得揀自己命運既人既感受啊???

生命冇take2!
請好好珍惜自己吧!
唔系每一個人都會因為你身上多一條為佢留落既疤而多愛你一分!
所以,
千祈唔好傷害自己黎挽回一段感情!

死者,
你哋安息啦!

No comments:

Post a Comment