Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 7, 2010

其實我還很在意~



看著曾經一起的人和別人曖昧,
對著另外一個人說著“我愛你”這3個字,
看着你為她有多麼的傷心,
心裡真的有點那麼的不好受!
我可以笑嘻嘻的,可是難道你就不能對我用心一點?
你會發現我的心在淌淚,
難道分手了,你就可以忽略掉我的存在嗎?
我可以裝作很大方的祝福你,
但是我真的不能忍受你對我的不在乎。
難道分開了,
就連做朋友都不成嗎?我們的關係就不能再好一點嗎?
可以不要再在我面前對其他人好,
好不好?
請你留給我一點點你對我的憐惜,可以嗎?

I didnt ask anythg from you.
I just hope that we are still friend.
Friend that will chat a lot, hang out together,
and share.
But i really hope that u dont flirt others in front of me.
is hurt when i saw u hugging others there.
Im INVISIBLE for YOU.
haiz..=(
whatever la.. i think i need to upgrade with my whatever style alr.
Dn think. Dn mind. Dn care.
and i wont be sad anymore. and i wont be cry for you anymore.
=)

I still care bout you a lot ='(

No comments:

Post a Comment