Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 10, 2010



今日系我阿寶-Quissy生日,
祝你年年有今日,歲歲有今朝,
心想事成
身體健康
萬事如意
一帆風順
最後,當然希望我哋既問題系完完全全徹底甘解決佐啦!
我唔想我哋有心病~
仲有,
好對唔住,今朝放佐你飛機!
Paiseh =(

I LOVE U


我知我依排令到你哋好擔心,
擔心我識埋啲唔知咩人,擔心我晚晚出去浦,
擔心我學壞,
但係我真係咩都冇做過,
我去club,真係冇煙冇酒,大家都知既啦!
系只不過尋晚飲佐啲咯,心情唔靚嘛~真係好辛苦咯!
忽然間feel到好多壓力啊!
我知我做啲野,冇人會認同,
但係你哋唔系我,
你哋系唔會知道我既感受噶!
我真係好難受,
又唔可以同人講!唯有將所有野收收埋埋!
但係,
我會好快冇事既啦,
我會慢慢學習放手!慢慢忘記佢!
好快,
我就可以從新振作!
=)



No comments:

Post a Comment