Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 1, 2011

我的指甲彩繪。



忽然間, 心血來潮....
好想弄套ultraman的指甲咯.
結果, 我用Photoshop畫了一張ultraman的構圖. 真的有夠搞笑咯!
哈哈哈哈哈哈!
俾你哋睇, 但係千祈唔好笑我啊! =p


系咪勁搞笑咧? 哈哈哈!


之後,
就去佐搵cherie幫我畫啦! 畢竟人哋都系專業既嘛!
不過,
最後出黎既結果好奇怪.
可能我既膚色唔襯白色啦. 真係覺得我手指好核突. 哈哈!
所以冇幾日, 我就抹佐去啦!
都系拿錢享受下既過程既啫, 我真係好奢侈啊!

食指同中指特別特意.
因為個指甲比較短, 卡哇伊!!!!! =)


下次整個更特別既先... 嘻嘻 =)

No comments:

Post a Comment