Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 30, 2011

【Greentown Dimsum Cafe】與家人相聚一刻 =)



好難得甘早起身, 同家人一起食早餐. =)
星期二, 天氣有D凍. 着返條長袖衫先. 化返個靚妝, 好少何甘搽返少少紅粉.
^^

買做年幾既衫, 先着個第二次. =..=


襯返對新買既花花耳環. :)


哈哈哈哈. 我細佬, 有得出去就特別龍精虎猛. :)


唔好睇佢懵下懵下... 其實精靈得很. 哈哈哈哈! 滿口潮州話既一個細路. ^^


位於greentown Mp 斜對面既一間點心店. 新開張既.
同富山, 名閣等茶樓唔同, 佢系你要食, 先整熱既. 會比較慢, 但係比較新鮮.
問題系.
佢選擇唔多, 依個系最大既問題.
但係, 味道都幾唔錯, 價錢都唔會話太貴, 可以一試.


系都要爭住個menu, 好似好 '班耐' 睇甘 =..=


揀佐好耐都唔知點咩, 搞到事頭婆要出馬. 哈哈哈! :)



^^

叉燒包.

春捲.

蝦餃.

燒賣.

糯米雞.

唔記得叫咩, 我以為系芋角. 唔錯. 我鍾意點個醬汁.

都系唔知叫咩, 因為唔系我order既. 甜甜膠膠既. 好似 'ang gu' 甘.

滑蛋河.

大包.

我阿姑. :)

同樣好似好 '班耐' 食既細佬. 真系得意 :)

我阿姑, 我同嫲嫲... 我既最愛. :)

不經不覺,
我既細佬已經識行識講野啦.
我爺爺嫲嫲都越黎越老啦. 養大一個細路哥真系唔容易.
真係一步一腳印.


我想同我爺爺嫲嫲講:
整日鬧交, 唔一定唔愛.
整日冇咩見面, 唔代表唔掛念.
整日駁你嘴, 唔表示我叛逆.
年代唔同, 好多人都變得唔識如何溝通.
請寬恕我既任性, 我既任意妄為.
我依然系你哋最痛錫既孫女,
你哋永遠都系我最愛既爺爺嫲嫲.


歲月不留人, 珍惜眼前人


No comments:

Post a Comment