Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, July 15, 2010

事不關己既事~

今日一早打開報紙,
平時我都系唔會拿大版黎睇既,
系唔知今日做咩會拿上黎睇咯~
睇到既系已經發生佐一年既新聞!就系~【趙明福墮樓一案】
今日應該系佢既死忌。
人哋成日都話“天網恢恢,疏而不漏”,
勝利永遠都系企响正義果邊既!
真係?
我唔多覺咯!
單案疑點重重,漏洞百出,點解會一年都搵唔到任何證據咧?
點解有會講系佢自殺既咧?
根據佢屋企人講,
人哋都要結婚咯,BB都有埋,
點解會為佐唔要上庭做證人而去自殺咧?
或者我唔明白事情既來龍去脈,
但系我之前都有聽人講D,再加上我頭先有上網睇關於佢既野,
我發覺,
其實有心人士仲有好多,
我睇到仲有人系今日post佢既野系blog,
雖然已經隔佐一年,
但系好多人仍然替佢打抱不平!
我既心當場感到舒服好多!
仲有,之前我都有睇過關於一個video,話系趙明福俾人打既!
雖然已經證實唔系本人,
但系都足以證明政府同政治既黑安,
差人就可以亂打人既咩?
人哋都有阿媽生噶!
除非已經證實佢系有罪(殺人放火之類既害人事件)
唔系既話,點可以甘樣黎打人咧?

根據報道,
除佐泰國既法醫官證實趙明福系有80%遭他殺既可能,
其餘3個本地法醫官都一致認為佢系自殺,
將遭他殺既可能性排除~
點解會有甘大出入,
相信大家都知道!
泰國既法醫官指出死者既頸部有俾人用手指掐傷的瘀傷、
肛門有疑似俾木棒硬物插入及大腿後側出現疑似遭人用木棒打傷既痕跡,
傷勢同响高樓墜下既傷勢完全唔吻合。
但係,
馬來既法醫官就話,
死者肛門既傷勢與墜樓相符,亦都系墜樓後將會出現既其中一種傷勢。
他說,
若死者曾俾人用手掐頸,分布在頸部既瘀傷不會顯得甘平均,
同時,
死者將出現窒息或 窒死的現象;不過,依D都沒有發生在死者身上。
大佬,
我冇讀過醫學,我都覺得有漏洞啦,
俾人掐,傷痕就唔會均勻,
甘跌傷就會均勻?
你當我系3歲細佬在咩?依D系咩歪理黎既?
我真系越寫越唔爽,
依度根本不足於我發洩!
依個系我响D有心人既網度搵到既~
聰明人一睇就知咩事~

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

某人說:
佢拿兩隻中型豬做佐既殘忍試驗,將佢哋從十幾樓丟落去,
點解要用豬?仲要系中型豬?
果人講,因為豬系經濟動物,反正都難逃一死,
況且中型豬既體重系60-70kg既重量,
相等於一個中年男子既重量~
差別在於,
一隻豬系活生生俾人丟下樓既,
另一隻就系死佐半小時先丟落去既!
結果~ 會系點?
相信都唔駛講,
活生生丟落去果隻當場內臟破裂,馬上七孔流血,血濺四面;
相反既,
死佐先丟落樓既,
死得好“安詳”,
似訓佐系地下一樣,頂多有少少血跡~
答案好簡單,
人同動物都系一樣,
一旦心脏停止呼吸血液都會好快凝固。。
其他既, 應該都唔駛我多講!

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

唉~
心情忽然間好低落,
唔系政府既黑暗令我覺得恐怖,
而系一個人一條生命竟然系可以如此廉價,
話死就死~

朋友,
雖然我識你,
但系我都希望你能夠沉冤得血,
希望你泉下有知,能夠安息啦~
都希望你既屋企人能夠放下心中的一切不甘與傷心!
希望你一路好走!




No comments:

Post a Comment