Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, July 23, 2010

【Girls' Power】

今日我好開心啊!
好耐冇同成班女子出去啦!
雖然識佐好耐,但係好似真係冇咩幾何甘起人出去咯!
NO BOYS ARE ALLOWED!
話是話,
今日既我好型咯!
我好鍾意今日既look!兩個字~型爆!
哈哈~
但係對於一個星期二黎講~我好似過火佐少少!
浮誇佐少少!
加上佢哋好似講要去pasar malam!
哇!甘玩野咩?
要我穿到甘去!行show咩?我接受唔到咯! 囧~

哈哈~系咪好XXXX咧?哈哈~
++見到我都好興奮咯!不停甘話要同我影相 =)

用pandan葉整既花球,系咪好靚咧?D人真係有創意!



哈哈!真係天助我也!夜晚竟然開始下雨!
Pm當然冇開咯!
甘我當然都唔駛去行catwalk啦!真係開心咯!哈哈~
放佐工,
我哋就去Station 1啦!
Quis,Jessica, Fish, Jess, Shiya, Tracy, Mimikio and Chloe ^^
全女班,
通常都系口水多過茶既咯!哈哈!
再唔系就猛甘影相既啦!
所以,我哋真係影佐好多相咯! ><"喵仔~ 客串既姐! 出黎串下既場既! ^^
準備食野啦!Marryland Chicken Chop
食完,當然就系度猛甘影相同吹水啦!哈哈~
今次俾Jessica打頭陣!V經過我一番努力,
好辛苦甘,zit佐粒魚蛋出黎,真係羨慕佢哋塊面點解可以甘多肉!
哈哈~ XD


仲影佐好多本人認為簡直系型爆既相!好鍾意啊!系咪好型咧?
哈哈~



希望我哋永永遠遠都可以做好朋友好姐妹啦!
吵交?
當然會有既啦!
但係千祈唔好傷客氣姐!
我♥你



No comments:

Post a Comment