Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 26, 2010

我哋既第一次!

哈哈!
我luilui(Clovie XiaoBei)啱啱系Kl返黎,
所以約佐我哋幾個(carmen,coffe,mipkie and ME)去唱K!
其實講好佐去clubbing噶!
但係我哋既大小姐Coffe Woo唔肯喔!
唯有轉場去唱k咯!
害我仲準備佐一身clubbing look! 真係傷9心~
雖然佢做我女都做佐幾耐,但係都系第一次同佢出去!
感覺好興奮咯!哈哈~
臨去唱k前,
我去佐阿May既Bb生日會!
哈哈~恭喜Bryan一歲生日快樂!Yeah~
祝你快高長大啊!做咩唔望鏡頭姐?



系IpohGarden既KFC等Carmen黎載我,
差唔多10 點啦!
去到Jusco既K-box,佢哋俾佐我哋2+既房,
但係Carmen講系有鬼既,
但係既負責人話已經冇佐空房喔!
So...我哋唯有硬着頭皮入去咯!好彩都冇咩事發生啦!哈哈~
我哋影相多過唱K咯!
真係名正言順既俾錢黎影相!! ><"我既女 Clovie

靚女Coffe

索貨Carmen

妹妹仔 Mipkie

我係大力士~

再變索貨~

我絕對唔系傻既咯!

日日話自己既相唔夠索, 你自己要求太高姐系咪啊?

阿婆Mipkie~

3點鐘小姐~

阿媽教訓阿女~

哈哈~好蕾絲邊啊!!!

索貨版~

大力士版~

我諗佢哋真係好鍾意我既紋身咯!哈哈~

我本人好鍾意依張咯!

演唱會1

演唱會2

大家都似乎對carmen既波波好有興趣喔! ^^

我哋既名牌包包~

當然系廁所都要影一影啦!必定既!

系kbox出邊等我女既難朋友黎載佢~



之後我本來跟carmen去同Skl佢哋哦飲茶既!
因為實在太耐冇見到佢哋啦!
點知,
佢哋竟然臨時講唔飲佐,要返屋企喔!
真係....俾佢哋揸到應一應!
阿seng就叫我同Carmen去新都飲一飲茶咯!
點知去到東區,
佢哋竟然坐佐系Infi打Dota
大佬,dota一場都要玩好耐噶,你當我冇玩過咩?
真係俾佢哋激死~
甘我唯有同carmen坐低上下網咯!
好彩俾我見到PatrickDickson
有佢兩個系度,我一定唔會閒咯!哈哈~
再影下相先~點知一坐就坐到3點幾啦,
果兩隻Skl先玩完佢哋既dota,頂!!!
都甘夜啦,
仲飲咩茶啦?
唯有打道回府~
不過最搞笑既就系~我竟然login到我既Gunbound!
年幾兩年冇玩佐,
咩都唔記得啦!哈哈~
一下就輸佐咯,好彩冇俾人鬧姐!哈哈哈哈!

好啦好啦!
最後,我返到屋企已經系3點半了啦!
沖完涼
就喳喳淋上床訓交咯!

Byebyez



No comments:

Post a Comment