Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, May 24, 2011

走紅既速成法!




未入真題前,我有野想講。
其實晨早溜溜,聽到D唔順心既野,真係好dulan既。
但係可以點?
世界就是甘既咯! 有人既地方,就系有甘多野聽既咯!
你可以點?除佐反抗,你只系可以逆來順受啫。
人哋講咩,你可以8,但係8佐,就唔應該系後面講是講非咯!
甘樣,你同我有咩分別?
咪一樣系多管閒事?其實同我真係冇分別既咯!
不如你顧好你自己既份內事先咯!
你咪又系所有野攬曬上身。
唔好有口話人,冇口話自己。五十步笑百步。
我唔會尊重你噶!
你哋睇佐我既野,咪當系娛樂咯!
我知我日日都多多野。
但係我唔需要你哋幫我唱。 因為你哋冇甘既本事去捧紅我。
我唔會因為你哋而更加紅。
我亦都唔會俾你哋講臭我既名。
因為我既名系已經有一定既 ‘味道’ 。
或許,你會見到我依篇文章。 因為你出自於 ‘關心’ 。
我其實好歡迎你對號入座。
有邊個唔會講人壞話既? 有邊個唔會俾人講壞話既?
系~~~冇噶!
所以我接受, 因為我講人既壞話絕對百分百系多過我俾人講既。=)
其實真係冇咩值得光榮。
我都系講下既啫。唔好太介意。
我只想表達下,當我知道有人如此關心我時既感想啫。
又甘啱,我一個人坐系kopitiam,
又甘啱,又好得閒,
更加啱,就系我甘啱有帶電腦,
甘啱,又有wifi喔!
所以我咪上系網,紓解下我既心聲咯!冇咩野既!
我冇怪罪之意。
不過,俾個中指你先咯!



仲有,
我真係好confuse啊!冇錯,就系confuse!
點解人哋既blog可以甘紅?
一夜之間成名。一粒鐘既遊覽人數幾百萬上落。
D關注者一分鐘增加幾倍。
我都想啊!我幾時先可以做到甘既階段啊?
系咪我既相唔夠性感?唔夠低?
系咪要好似甘?


或者系

甘?
究竟系咪mak得唔夠開?



又或者我既內容唔夠色情?
唔夠限制級?



聽聞近來有個90後既小朋友系佢既blog度猛甘post佢既情愛經歷喔!
用詞簡單,
形容手法唔系幾好,但係足以令你盡情甘發揮你既想像空間。
短時間之內,
人氣爆燈。連我自己都開佐幾輪。
當然唔系我咸濕啦!唔係我要狡辯啊!我真係唔系啊!冤枉啊!
我只系想將D好野同我frens分享咋!
唔知點解果日特別多frens搵我,所以咪開多幾輪咯!
哈哈哈哈!D故仔又真係鬼死甘精彩既!


D人真係睇到好熱血沸騰噶!


當然,
其實你都可以選擇寫D勁爆D既新聞。
試問下,在座甘多位,有邊個唔八卦既啦!系咪?
只要你內容夠誇張,夠精彩,
po既野完全唔系人類所能想像到既,應該都幾暢銷下噶!



又或者你可以試下po下D會惹起群眾憤怒既野啦!
家下網路發達,
咩都話要人肉搜查,
分分鐘你仲紅過成龍。
但係如果你想紅野唔紅人,或者想保住條命仔既話,
我勸你都系遮佐你既樣,隱佐你個名,唔系既話,行踪弊露既話,只有死路一條。
如果你不怕死,
你可以試試看這樣。。。



或者


對你D同學仔或者手冇博雞之力既人士拳打腳踢,飛凳,推撞。
唔駛好似成龍大哥甘好打,
效果其實都系一樣既。觀眾一樣反應熱烈,不過回應就大大不同啦!



雖然,
家下既社會系有言論自由啊!
但係只要你稍微講到D比較敏感既話題啊!或者踩到某些部分既人啊!
你都一樣會好紅。
只要你唔小心俾一個人發現到你既文章。
一傳十,十傳百。
到時,你系深深甘明白到科技既偉大已經到達佐一個你估唔到既境界。


講啦。你繼續講!
當你紅時,就會有幾十百支mic隊住你既啦!
哇~
D閃光燈不停甘閃,不停有人問話。
猶如行星光大道甘,
幾甘光榮,既甘驕傲啊!


閃光燈閃個不停。
直至你眼盲為止。


依個世界變得實在太快啦!我都就黎跟唔上腳步啦!
網路上既新聞日日新鮮,日日勁!
仆街都可以當時興。
一9流 .
我真係冇言以對。
唯有,
一切交俾一個國際手勢啦!


Dulan 依個世界。
Dulan 無限,無限Dulan。
不停甘Dulan先至系王道!
歡迎大家齊黎,一起舉起中指,Dulan!

以上發言,不代表本部落格立場。
如有雷同,純屬巧合。



No comments:

Post a Comment