Nuffang Ad


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, June 7, 2011

妻子要做一級 '雞' ?



從facebook看了很多則關於 [妻子要做一級雞] 依個話題既鏈接和討論.
終於,
趕走了我討厭閱讀文章既懶蟲,
搵佐一篇關於依個話題既新聞報導. 很努力甘將所有既字睇曬.
妻子應該做一級 '雞' ?
雞 ?

唔系啦! 梗系唔系啦!
系下面依個 '雞'


我...
我...我...
我...我...我...
真係接受唔到咯! 咩野哦?
有冇尊重過女性哦? 咩你當你阿媽系'雞' 啊?
甘通街通行都系 '雞' 咯? 咩燃世界哦?
依下就系來自中國報既文章啦!
不妨睇下.
不過都系多9餘既. 睇我講古仲好啦!

http://www.chinapress.com.my/node/222432


話說,
某D人, 唔記Q得邊個啦, 唔重要, 總之就傻7嗨一件啦! 不過重點系條傻嗨系個女人!
聽住, 系個女人.
我諗, 佢心理應該好有問題.
唔知系咪佢自己既老公日日出去滾, 十幾個月都冇掂過佢.
導致佢心理不平衡.
所以先會話男人出去滾, 我哋女人必需要負責任.
如果我哋服務周到既話,
男人就唔會出去外邊沾花惹草, 尋花問柳喔.
所以,
我哋必須要學啲一等妓女既高超功力.
含, 吹, 舔, 啜.
一定要樣樣精通.
家下, 系我哋 ''大M'' 甘先進既國家,
作為一個女人, 你系唔需要懂得琴棋書畫既. 略懂....略懂就得既啦!
但係以下依門手藝,
你就不能不曉啦!!!!

冇錯. 就系吹簫.
只要你有可以將就黎垂死既雀仔吹得返起身, 簡稱起死回生既造詣.
你就可以稱為一個好妻子.

Ello....
哇.... 真係慘過賓妹啊!
除佐要幫你洗衫


煮飯


掃地


有時仲要幫你按摩


夜晚仲要同你做你想做既野?


最慘就系要幫你生仔湊仔.

生仔都冇甘慘. 生個女出黎又要做 '雞' . ><"


大佬,
你當我哋女人系咩? 真係賓妹都不如咯!
簡直一啲尊重都冇.
做家務都ok啦! 做愛都系應分啦! 但係唔該唔好講到甘難聽得冇?
兩夫妻做愛系應該兩方面都你情我願既嘛.
做你老婆, 要做到好似 '雞' 甘服侍你?
我呸.
咩你哋覺得男人出去滾, 會幫襯返同一個 '雞' 咩? 都系會轉下口味既咯!
甘樣, 又點樣擔保就算個老婆床上功夫點犀利都好, 個老公都唔會出去偷食啊?
根本真係無稽之談.
冇燃用之提議. 簡直就系侮辱我哋女性.
如果系甘,
你哋咪含家都做 "雞" ?
你阿麻系"雞"
你阿媽系"雞"
你阿妹系"雞"
你大嫂系"雞"
你將來個女都做"雞"
真係了不起咯!

阿麻, 原來你都曾經出黎 '撈' 過噶?

除此之外,
仲有傻7嗨話, 如果老婆做錯既話, 老公系絕對有權同埋應該打老婆.
哇............天理何存啊?
我想問. 你哋系咪邪教黎噶? 唔好玩啦! 唔好呃我啦!
唔好講笑啦!
你講既笑話真係我本年度聽過最搞笑最無稽既笑話咯!
系唔work噶! 系冇可能行得通噶!
老婆,
娶返黎唔錫都冇相干.
娶返黎當賓妹, 當傳宗接代既機器都冇相干.
但係唔好叫人做到好似只 '雞' 甘.
俾D尊重好嗎?
唔好忘記. 你系你阿媽生出黎噶.
你阿媽都系女人.
唔通你想俾人講你系只 '雞' 生出黎既???? 真係甘想?
你唔單至唔侮辱我哋女性,
你根本連你阿媽都唔尊重啊! 大大不孝兼不敬啊!
你自己都系女人,
駛唔駛為做D甘既所謂男人黎甘作踐自己啊?

記住,
冇我哋女人, 就算你老豆既尺寸幾雄偉都好, 幾 '班耐' 劈彎, 幾持久都好,
都唔會有你.

仆街婆.
自己心理變態就好啦, 唔好搞cheap我哋女人唔該.



t('n' t)


2 comments:

  1. 男人对女人有要求 女人同样对男人有要求 呢个世界系公平既

    ReplyDelete
  2. 但係你唔覺得好過分咩甘講?問心啦!

    ReplyDelete